درحال بارگذاری ....
به مد روز خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : Flash Video Converter Factory Pro 2.0 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوهای فلش

Flash Video Converter Factory Pro 2.0 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوهای فلش

تاریخ ارسال پست:
جمعه 13 بهمن 1391
نویسنده:
محمد
تعداد بازدید:
403

امروزه اکثر کاربران از دنیای اینترنت جهت جستجوی مطالب، مشاهده ویدئوها و گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند که به جرات می توان گفت مبحث نمایش آنلاین فیلم و کلیپ از مهمترین و تاثیر گذارترین بخش ها می باشد. وب سایت های گوناگونی از قبیل YouTube، Hulu، Google Video، Yahoo! Video در زمینه نمایش آنلاین کلیپ به کاربران خدمات عرضه می نمایند. به طور عموم نمایش ویدئوهای اینترنتی با فرمت های رایج فلش همچون FLV، SWF، F4V، MP4 و ... صورت می گیرد.
Flash Video Converter Factory Pro نرم افزار متفاوتی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با قدرت به تبدیل فرمتهای فلش بپردازید. یک نرم افزار تبدیل فرمت فایل که این قابلیت را دارد تا با سرعت بالا تمام فرمت های رایج ویدئویی را به یک ویدئو فلش با کیفیت تبدیل نمایید. نرم افزار Flash Video Converter Factory Pro از فرمت های مهم AVI، MP4، DAT، MPG، MPEG، H.264، NSV، VOB، MOV، FLV، MKV، TS، DV، SWF، F4V، WMV، ASF، 3GP، 3G2 پشتیبانی می نماید. پس اگر شما هم قصد قرار دادن کلیپ تصویری بروی اینترت را دارید می توانید از نرم افزار معرفی شده توسط سایت دانلود رایگان جهت تبدیل آن به فرمت فلش استفاده نمایید.

Flash Video Converter Factory Pro 2.0 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوهای فلش

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
کلمات کلیدی

Flash Video Converter Factory Pro 2.0 - نرم افزار تبدیل فرمت ویدئوهای فلش

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش