درحال بارگذاری ....
به مد روز خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : Adobe Creative Suite Production Premium CS6 - دانلود آدوب مجموعه ممتاز CS6

Adobe Creative Suite Production Premium CS6 - دانلود آدوب مجموعه ممتاز CS6

تاریخ ارسال پست:
سه شنبه 03 بهمن 1391
نویسنده:
محمد
تعداد بازدید:
700

مجموعه ممتاز Adobe Creative Suite Production Premium CS6 امکاناتی همچون محیط ویرایش تصویری جدیدی از Adobe Premiere Pro، ابزار 3D و متن و شکل اکسترود شده در Adobe After Effects، ابزار گرافیکی جدید در Adobe Photoshop Extended، سرعت ویرایش در Adobe Audition، مدل های تازه از تیم Adobe Prelude برای استفاده در ورود و مصرف و در آخر Adobe SpeedGrade برای درجه بندی رنگ ارائه شده است.
Adobe نامی آشناست در زمینه ی گرافیک و طراحی کامپیوتری که این بار با مجموعه عظیم Adobe Creative Suite Production Premium CS6 نرم افزار های گرافیکی ممتز خود را ارائه داده است. در این مجموعه تمام نرم افزار های مورد نیاز در زمینه های طراحی گرافیکی، میکس و مونتاژ فیلم که از طرف شرکت Adobe تا کنون ارایه گشته است با آخرین ویرایش و تغییرات قرار داده شده است. این مجموعه نرم افزار قدرتمند نیاز هر طراح و گرافیستی را برآورده می سارد و با امکان طراحی بدون محدودیت و ارائه تمام ویژگی های بی نظیر، طراح را قادر میسازد تا طراحی جالب و خلاقانه ایجاد نماید.
ملاک دیگری که در ارائه نرم افزار های این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است سرعت در کار می باشد که نرم افزار ها را به نحوی ویرایش و ارایه نموده اند که به کار شما سرعت بخشی کرده و این کار برای طراحان مهم است که ایده ها را سریعتر به یک طرح تبدیل نمایند. نکته جالب دیگری که در این مجموعه دانلود Adobe مورد توجه قرار گرفته رعایت تمام و کمال استاندارد های طراحی می باشد.

Adobe Creative Suite Production Premium CS6 - دانلود آدوب مجموعه ممتاز CS6

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
کلمات کلیدی

Adobe Creative Suite Production Premium CS6 - دانلود آدوب مجموعه ممتاز CS6

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش