درحال بارگذاری ....
به مد روز خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : MyUSBOnly 6.7 - نرم افزار حفاظت از پورت USB جلوگیری از سرقت اطلاعات

MyUSBOnly 6.7 - نرم افزار حفاظت از پورت USB جلوگیری از سرقت اطلاعات

تاریخ ارسال پست:
جمعه 17 شهریور 1391
نویسنده:
محمد
تعداد بازدید:
435

امروزه دیسک های سرد و یا فلش مموری ها در زندگی روزمره نقش مهمی دارند طوری که هر شخصی برای انتقال اطلاعات خود از فلش استفاده میکند و یا آن را در اختیار دیگران قرار میدهند. حفاظت کامل از فلش ها و مخفی نگه داشتن اطلاعات سری به دور از دسترس دیگران و هکر ها کار نسبتا دشواری است. با نرم افزار MyUSBOnly شما میتوانید چه در سیستم خود و چه در سیستم های دیگر از اطلاعات خود محافظت کنید.همچنین اجرای مخفیانه و انتقال اطلاعات بصورت پنهان از قابلیت های این برنامه حفاظت فلش است.
در واقع بوسیله نرم افزار جلوگیری از سرقت اطلاعات براحتی میتوانید فلش خود را مدیریت کنید و با قفل پورت USB امنیت سیستم را برقرار کنید. همچنین باخبر سازی از اتصال فلش غیرمجاز به سیستم شما از طریق ایمیل و یا فایل syslog از ویژگی های مهم این نرم افزار است که میتواند مورد توجه قرار گیرد. هم اکنون میتوانید نسخه جدید نرم افزار MyUSBOnly را بصورت مستقیم از سایت دانلود نرم افزار رایگان دانلود کنید.

MyUSBOnly 6.7 - نرم افزار حفاظت از پورت USB جلوگیری از سرقت اطلاعات

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
کلمات کلیدی

MyUSBOnly 6.7 - نرم افزار حفاظت از پورت USB جلوگیری از سرقت اطلاعات

نرم افزار حفاظت از پورت USB جلوگیری از سرقت اطلاعات

USB جلوگیری از سرقت اطلاعات

نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش