درحال بارگذاری ....
به مد روز خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : فال روز شنبه 3 آبان 1393

فال روز شنبه 3 آبان 1393

تاریخ ارسال پست:
شنبه 03 آبان 1393
نویسنده:
alfastar
تعداد بازدید:
273

فال روز شنبه 3 آبان 1393

 

فروردین:

امروز، سلامتی اعضای خانواده یکی از گنج های شما محسوب می شود. اگر شما و شخص صمیمی تان، نمی توانید کدورت های گذشته را فراموش کنید، سعی کنید تا دلایل اصلی آن اتفاقات را کشف کنید. یک مکالمه ناخوشایند اما صادقانه می تواند علت کینه ها را توضیح دهد.

اردیبهشت:

یک روز فوق العاده برای ملاقات خانواده، همسایه های قدیمی و صمیمی که با آنها در ارتباط هستید و دوستان خانوادگی است. امروز همچنین برای حساب رسی دوباره درباره توافقات طولانی مدت روز خوبی است. اگر شما اوقات سختی را با همسرتان می گذرانید، از یکی از اعضای قابل احترام خانواده تان بخواهید تا واسطه ای میان شما باشد.

خرداد:

روز خوبی خرید و فروش های با شکوه و مواجه با آنها، اگر شانسی برای فکر کردن بر روی جزئیات آن از مدت ها پیش داشته اید، می باشد. شاید در نهایت، قادر باشید تا از پس خواسته های آبرومندی که گاهی اوقات آرزوی آن را داشته اید، برآیید.

تیر:

زمان مناسبی برای تقویت روابط و همچنین بازیابی تماس هایی است که کمی از حد خود خارج شده اند. در زمینه های فعالیت شما افرادی مانند؛ افراد خلاق، مشتریان، موکلین، تحسین کننده ها، تولید کننده ها یا یک همکار سرو کار دارید، از دیدن دوباره شما خوشحال خواهند شد.

مرداد:

شنبه یک فرصت خوب برای ملاقات های پنهانی و مشاوره های خصوصی خواهد بود. اگر شما وجهه ی خوبی داشته باشید، نفوذ خوبی در دیگران ایجاد می کنید و توسط آنها به مهمانی شام یا نهار دعوت شوید یا حتی مهم تر، در جشن های رسمی یا مراسم انتصابات مهم شرکت می کنید.

شهریور:

برنامه هایی که از قبل برای آینده برنامه ریزی شده اند، فعلیت خود را از دست نداده اند، اما نیاز به برخی اصلاحات دارند. برای ایجاد یک چشم انداز تازه در آنها، صحبت با هم پیمانان سابق خود یا افرادی که برای نظر آنها ارزش قائل هستید بسیار موثر خواهد بود. به لطف جدیت و تفکر انتقادی، سوال های زیادی از گذشته پاسخ داده خواهند شد.

مهر:

شما امروز نباید از پذیرفتن دعوت به موقعیت های مهم خودداری کنید. این فرصت های فواید زیادی برای شما خواهند داشت. همزمان، ستاره ها نمی خواهند که شما با چشم بسته همه چیز را قبول کنید. با هر گروهی که می خواهید شروع به کار کنید از آنها بخواهید درباره خوشان صحبت کنند و شما باید به تجزیه و تحلیل بدنه اصلی آنها بپردازید.

آبان:

امروز روز فوق العاده ای برای مکاتبه با مردم شهرها و کشورهای دیگر یا نمایندگان قانونی، اقتصادی یا سازمان های مذهبی می باشد. حتی ممن است فرصتی برای تمرین مهارت خود در یک زبان خارجی پیدا بکنید. اگر در حال دوباره امتحان شدن، تقاضای یک کار با امتیازات بالا یا خریدن یک مسافرت گران قیمت هستید، موفقیت از آن شماست.

آذر:

شما امروز، احساس می کنید که قادر به انجام کارهای بزرگ هستید و نمی خواهید وقت خود را صرف مسائل جزئی کنید. ویژگی های شاخص شما؛ سرمایه بزرگ، ماجراجویی های بلند پروازانه، اکتشافات و عشق شگرفی که بزرگتر از زندگی شماست، برای شما محسوب می شود. در آخر ویژگی دیگر شما این است که به راحتی هر چیزی را نمی پذیرید.

دی:

امروز یکبار دیگر فرصت خوبی برای بحث درباره مسائل مهمی که در ارتباط با ازدواج، بدهی ها، اخلاقی و ارزش های دیگر باشد ، برای شما پیش می آید. امروز روز فوق العاده ای برای مذاکرات مهم، مشاوره های حرفه ای خواهد بود.

بهمن:

امروز روز خوبی برای ملاقات و بحث های عمومی با افراد پرتلاش خواهد بود. فضای مثبت روز می تواند به گونه ای باشد که توسط اتفاقات ناخوشایندی مثل امور سازماندهی شده طبیعت یا مسائل مربوط به کارکنان، خراب شود.

اسفند:

روز شنبه برای اسفندی های خوش شانس، وعده ادامه موفقیت های گذشته را می دهد. علاوه بر این، به شما اجازه می دهد تا به تحکیم تمام گرایشات مثبت بپردازید. شما نمی توانید به خوبی متوجه موقعیت های مشابهی شوید که شامل مزایای اضافی ای که سابقا برای مخفی کردن ذهن پنهان شما استفاده می شده است، شوید.

کلمات کلیدی

فال روزانه

شنبه 3 آبان 1393

فال 3 آبان 1393

فال امروز 3 آبان 93

فال روزانه - شنبه 03 آبان 1393

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
کد امنیتی رفرش